Używamy ciasteczek

Strona dla prawidłowego działania wymaga plików cookies. Szczegóły ich wykorzystania znajdziesz w Polityce Prywatności.

Współpraca z KANTAR Polska

Wydział Wzornictwa współpracuje z podmiotami zewnętrznym dając swoim studentom możliwość nauki projektowania dla funkcjonującego rynku, także poprzez weryfikowanie ich prac metodami stosowanymi obecnie w celu badania rynku i opinii społecznej. W tej sferze WW kooperuje z najbardziej szanowanymi ośrodkami badania opinii społecznej w Polsce i na świecie.

Dobrym przykładem jest wieloletnia współpraca Pracowni Projektowania Opakowań i Marek, prowadzonej przez dr hab. Macieja Konopkę z KANTAR Polska. Jednym z jej owoców jest prezentowane tu badanie potencjału rynkowego pomysłów na produkty stworzone dla zrównoważonego rozwoju.

Projekty, które powstały w PPO i M poddano weryfikacji zgodnie z najnowszą metodologią badawczą, za pomocą metody Concept eValuate a wyniki tych badań mogą mieć wpływ na realne decyzje konsumenckie, a także inwestycyjne.

Niektóre z rozwiązań jak opakowania na żywność z insektów mają ponad dziesięć lat, co w sferze formalnej dla projektanta jest już bardzo widoczne, inne jak opakowania na mięso komórkowe mają zaledwie rok. Nie zmienia to w niczym drzemiącego w nich potencjału, przeciwnie – coś, co lata temu było wizją i ciekawostką, dziś jest rzeczywistością rynkową.

W Kantar Polska cieszymy się ze współpracy z Wydziałem Wzornictwa Akademii Sztuk Pięknych i profesorem Maciejem Konopką.
Dzięki zastosowaniu najnowocześniejszych metod badawczych możemy przygotować studentów
i ich prace na zetknięcie się z rzeczywistą oceną konsumentów i przygotować do wyzwań nowoczesnego marketingu.

Marcin Pawilno - Pacewicz
Business Development Director w Kantar