Prowadzący
dr hab. Maciej Konopka
- Karolina Szpakowska – mięso komórkowe
- Karolina Szpakowska – mięso komórkowe
- Nina Zdral – mięso komórkowe
- Szymon Nowak – mięso komórkowe
- Konrad Dobrzyński – woda box
- Małgorzata Bartosiewicz – żywność z robaków
- Małgorzata Bartosiewicz – żywność z robaków
- Olga Cytowska – żywność z robaków
- Maja Szczypek – jaja zamknięte
- Opakowania na jaja zrównoważonego rozwoju, Maja Szczypek. Pracownia Projektowania Opakowań i Marek. Prowadzący dr hab. Maciej Konopka prof.ASP
- Dorota Chwedoruk/ Karolina Łukasiak – jogurty_danone
- Dorota Chwedoruk/ Karolina Łukasiak – jogurty_danone
- Agata Budner – miód polski
- Anna Dębska – redesign żwirek Benek
- Kamila Mitka – kasze
- Waleria Szymko – kakao Baczewskiego
- Weronika Woch – opakowania dla marki Welldone
- Aleksandra Gos – secondlife
- Adrianna Strzelczyk – eco redesign znicze
- Agata Budner – eco redesign kable Hama
- Kamila Cembor – ecoredesign ARIEL
- Magda Jerzak – bioopakowanie na zakupy
- Nina Zdral – ecoredesign Cleanic
- Marta Podogrocka – Opakowania spożywcze dla niedowidzacych
Program:
- Celem zajęć ma być przybliżenie studentom zagadnień z zakresu współczesnego tworzenia marek ze szczególnym zwróceniem uwagi na rolę opakowania w tym procesie, próba umieszczenia go w kontekście szerszych procesów, w szczególności zmieniającego się rynku i świata komunikacji wizualnej w ogóle.
- Studenci po ukończeniu kursu powinni rozumieć rolę i możliwości oddziaływania designu w rzeczywistości społeczno gospodarczej oraz wynikające z tego miejsce, znaczenie i społeczną odpowiedzialność projektanta w skomplikowanym procesie tworzenia marek.
- Studenci będą mogli również zdobyć podstawową wiedzę na temat praktycznego procesu tworzenia opakowania, jako elementu procesu brandingu a tym samym powinni być przygotowani do podjęcia samodzielnych zadań w tym zakresie, jak też nawiązania twórczej współpracy ze specjalistami od marketingu.
Dobrym przykładem współpracy z podmiotami zewnętrznymi jest praca nad badaniem potencjału pomysłów na produkty stworzone w duchu sustainability. Do badania prowadzonego przez Kantar Polska studenci opracowali wizualizacje nowych produktów. Zapraszamy do zapoznania się z raportem z badania.
Strona społecznościowa pracowni
W pracowni realizowane są projekty semestralne oraz prowadzone są dyplomy licencjackie i magisterskie.
Zajęcia prowadzone metodą korektową, dwa razy w tygodniu: wtorki i piątki, godz. 10-13.