Używamy ciasteczek

Strona dla prawidłowego działania wymaga plików cookies. Szczegóły ich wykorzystania znajdziesz w Polityce Prywatności.

FINAL_VERSION. Wystawa prac dyplomowych Wydziału Wzornictwa ASP w Warszawie

Grafika. Na białym tle trzy prostokąty z uciętym jednym rogiem: pomarańczowy, fioletowy i czerwony. Pośrodku czarne napisy informacyjne.
proj. Nina Chodaczek

Udział biorą:

Magdalena Barańska, Jagoda Bednarz, Antoni Bereszyński, Dominika Bielecka, Angelika Brzóska, Martyna Cegiełka, Nina Chodaczek, Jakub Cielecki, Emilia Czajka, Julita Dąbrowska, Alicja Góralska, Mateusz Jarosz, Marta Kamieńska i Marcelina Lewandowska, Antoni Kamiński, Alain Kaneko, Józef Karzel, Anna Kobus, Duchna Łosiak, Zuzanna Mażul, Ewa Mikołajczyk, Jan Mróz, Klaudia Murgrabia, Maciej Nowak-Buczyński, Paweł Odrowąż-Sypniewski, Kaja Okuń, Paweł Olszewski, Magdalena Pełka, Barnaba Perepłyś, Gabriela Piwar, Marcel Polański, Aleksandra Prokopczuk, Karolina Sadłoń, Aleksandra Sawa, Daniel Sikorski, Michał Smolicz, Piotr Sołdaj, Kacper Sondej, Marta Sowińska i Monika Żaczkiewicz, Wiktor Szulfer, Karol Szymborski, Zuzanna Szymłowska, Jadwiga Ślesińska, Pola Śpiewankiewicz, Hanna Targońska, Delfina Tlałka, Anna Wójcik, Michalina Wróblewska, Cezary Zakrzewski

Wystawa w Instytucie Wzornictwa Przemysłowego ukazuje szerokie i zróżnicowane spektrum obszarów zainteresowań młodych projektantek i projektantów: od produktów proponujących innowacje technologiczne, przez przemyślane strategie komunikacji wizualnej i kolekcje modowe czerpiące inspiracje z nieoczywistych źródeł, po zaangażowane działania z lokalnymi społecznościami w duchu DIY.

Dowiedz się więcej o każdej z prac!

Jasne wnętrze z kolumnami. Pośrodku prosta ławka kościelna i klęcznik z jasnego drewna.

Magdalena Barańska

Dostępne ławki kościelne

Dwie czarno-białe fotografie. Z lewej modelka w białym stroju w czarne zygzaki wykonuje skłon. Z prawej popiersie tej samej modelki.

Jagoda Bednarz

Lęk oswojony

W centrum ramka przypominająca tablet. W niej na tle polnej drogi abstrakcyjne kule: niebieskie, czerwone i różowe. Poza ramką tabletu ta sama polna droga, ale rozmyta.

Antoni Bereszyński

AR — rozszerzona rzeczywistość w praktyce

Dominika Bielecka

Książka edukacyjna „Co to znaczy? Dziennik znaków i symboli”

Angelika Brzóska

Obiekty wspierające interakcje społeczne w miejskich przestrzeniach lokalnych

Martyna Cegiełka

Rebranding kina studyjnego

Na granatowym tle różnej grubości napisy EPOKA ciągiem w rzędach

Nina Chodaczek

Font zmienny „Epoka”

Jakub Cielecki

L’Enfant Terrible

Dłoń trzymająca smartfon. Na ekranie żółte logo aplikacji "Serce mojego miasta" z mapą w tle

Emilia Czajka

Serce mojego miasta. Platforma partycypacyjno-edukacyjna

Na blacie stoi kilka ceramicznych pojemników i kubków w stonowanych odcieniach czerwieni i zieleni. Obok deska do krojenia. Tło ciemne

Julita Dąbrowska

Widome. Obiekty poprawiające jakość życia osób z niepełnosprawnością wzroku

Grafiki i fotografie. Z lewej strony różowo-żółte niedbałe wycinanki z cyfrą 2. Po prawej zdjęcia wnętrza i witryny z zawieszonymi plakatami.

Alicja Góralska

Komunikacja wizualna dla dzielni

Na tle ruin budynku pozuje grupa modelek. Ubrane są w stroje kojarzące się subkulturą gotycką

Mateusz Jarosz

Tożsamość

Marta Kamieńska i Marcelina Lewandowska

Pleciona przestrzeń wspólna dla dzieci i dorosłych w Służewskim Domu Kultury

Antoni Kamiński

ReVolt — studium nowej sylwetki samochodu elektrycznego

Alain Kaneko

Laughter and Scream are Very Similar

Józef Karzel

Stół dla rodziny wielodzietnej

Zofia Kotowska

Kolekcja opraw oświetleniowych inspirowanych pająkami — polskimi dekoracjami ludowymi

Duchna Łosiak

Lęk i światło. Rola bioluminescencji w oswajaniu ciemności

Zuzanna Mażul

Przystań miejska projekt rekultywacji parku na Gocławiu

Ewa Mikołajczyk

Projekt strony internetowej klubu kolarskiego Akademia Kolarska Góra Kawiarnia wraz z identyfikacją wizualną

Jan Mróz

CNC i ręce. Partycypacyjne obiekty kolonijne

Maciej Nowak-Buczyński

Adaptacja tradycyjnych metod przechowywania żywności do współczesnych warunków życia w obszarach zabudowy jednorodzinnej

Paweł Odrowąż-Sypniewski

Eksperymentalne metody pracy z drewnem

Kaja Okuń

Motocykl mojego Taty. Projekt publikacji o pasji do motocykli

Paweł Olszewski

RE / NU -1

Magdalena Pełka

Obiekt do bliskości

Barnaba Perepłyś

Gotowanie w ruchu. Projekt kompaktowej kuchni

Gabriela Piwar

Różem migocze mokradło

Aleksandra Prokopczuk

Resono — mobilna terapia dźwiękiem

Karolina Sadłoń

Values. Narzędzie terapeutyczne dla młodzieży

Aleksandra Sawa

Transitum

Daniel Sikorski

10 cm — rampy deskorolkowe dla początkujących

Michał Smolicz

Where Does the Wind Start?

Piotr Sołdaj

SOENA — system audio Hi-Fi

Kacper Sondej

Kobieta i nóż  atlas ilustrowany

Marta Sowińska i Monika Żaczkiewicz

MAVA. Projekt marki mebli inspirowanych ludowością Mazowsza

Wiktor Szulfer

Proces trójwymiarowego skanowania ciała na potrzeby projektowania drukowanych siedzisk ergonomicznych

Karol Szymborski

Pakiet powitalny w polskim systemie edukacji

Zuzanna Szymłowska

Enklawy bioróżnorodne. Odnajdywanie i oddawanie przestrzeni lokalnej biocenozie

Jadwiga Ślesińska

Umrzesz — wrócisz

Pola Śpiewankiewicz

Postrzeganie rzeczywistości przez pryzmat snów

Hanna Targońska

Water Guard. Bezpieczeństwo w wodzie i nad wodą

Delfina Tlałka

MY MOTORBIKE AND I ADHD HWDP JHWH

Anna Wójcik

Co projektowanie może zrobić dla badań nad delfinami?

Michalina Wróblewska

Biżuteria sensoryczna dla osób neuroatypowych

Cezary Zakrzewski

Projekt albumu muzycznego dla istniejącego twórcy